.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احتمال برکناری وزرای کشور و جهاد کشاورزی

زندگی: عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از برکناری وزیر بهداشت، گفت: برکناری وزیری که خود رییس جمهور نمره ۲۰ به او داده از عجایب روزگار است.
 
علی ایرانپور با اشاره به عزل وزیر بهداشت، گفت: در حالی که آقای احمدی نژاد به خانم دستجردی نمره ۲۰ داده، اما او را عزل می کند و این، از عجایب روزگار است.

 وی با بان این که انصافا خانم دستجردی یکی از بهترین وزرای دولت بود، گفت: عمده نمایندگانی مجلس، از پی گیری های ایشان در زمینه مسایل متعدد بهداشتی و سفرهای استانی و ... رضایت کامل داشته و همواره از ایشان اعلام حمایت کرده اند.

 وی افزود: کارنامه وی درخشان بود و اگر امروز مجلس بخواهد نمره ای را به دور وزارت ایشان بدهد، قطعا این نمره، ۲۰ خواهد بود.

 این نماینده مجلس شورای اسلامی، تغییر و تحولات دولت را عجیب و درخور تامل دانسته و گفت: در صورتی که مجلس بخواهد وزیری را استیضاح کند، می گویند که به صلاح نیست و دولت در اههای پایانی نیاز به آرامش دارد. اما در همین شرایط خود دولت می آید و اقدام به تغییر و برکناری وزرایش می کند.

 وی با بیان این که شرایط حاکم نشان می دهد که روند تغییر و جابه جایی وزرا، ادامه خواهد داشت، گفت: این روزها اخباری در رابطه با احتمال تغییر وزرای جهاد کشاورزی و کشور به گوش می رسد. اما باید به این نکته هم توجه داشت که برنامه های عجیب و غریب و غیرقابل پیش بینی در این دولت زیاد است و هر لحظه باید در انتظار اتفاقات عجیب تر و جدیدتر بود.

 عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی  با اشاره به شرایط خاص کشور نیاز به همگرایی، گفت: رییس جمهور در زمانی وزیر بهداشت را برکنار کرد که مجلس هم در تعطیلات هفتگی به سر می برد. مطمئن باشید اگر مجلس در روزهای کاری خود به سر می برد، قطعا عکس العمل های جدی تری را از سوی اهالی بهارستان شاهد بودیم.

 نماینده مبارکه در مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان این که احمدی نژاد با عزل خانم دستجردی دو فرصت مهم را از وی گرفت، گفت: اگر یک سال پیش، وزیر بهداشت و درمان برکنار می شد، قطعا امروز خانم دستجردی، یکی از نمایندگان مردم در مجلس بود. اما احمدی نژاد در یک فرصت نامناسب، هم فرصت وزارت را از دستجردی گرفت و هم فرصت نمایندگی مجلس را.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.